Luftrörskatarr,spricka i revben,midnattslopp M.M

Skrev precis ett inlägg som försvann, Galen blir jag!!! Men får väl börja om.. Länge sen jag skrev här, ca 5 månader har gått.. Allt rullar på som vanligt.. Har precis börja träna som vanligt efter 1 månads uppehåll, då jag åkte på luftrörskatarr och hosta så mycket att jag fick ett eller flera sprickor i revbenen.. Lagom kul och smärta går inte att beskriva, gick ju inte att gör nått utan att de gjorde ont.. Till och med andas gjorde ont...Äntligen börjar smärtan försvinna... dock inte när jag springer eller joggar.. Så vet inte alls hur midnattsloppet ska gå som är om ca 5 veckor... Men är nöjd om jag kommer i mål mellan 1h-1h 30min... få se hur allt går, hoppas att ALLT går som jag vill att de ska göra, men som vanligt för det inte de, tyvärr... Som jag skrev innan, är aldrig inne på bloggen, är mest på Instagram(900707) och ibland på Facebook.. Nästa gång jag skriver? De får jag se... Have a nice summer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design By Tasnim
RSS 2.0