Hur ska jag överleva??

Åhhh vilken lång dag de har varit..
Känns som dagen har haft 48 timmar istället för 24h..
Hahahah..
Ingen grillning blev de heller, allt blev kaos och så vi hann inte med de..
Får ta de i veckan eller till helgen...Bara de är fint väder så;)

Jag kom hem vid 21 efter har varit hos jessi och hjälpt henne med
soffan, som blev skit fint!
Tur att jag åkte hem, hade ju totalt glömt bort att de är...
Jah ni kan ju gissa... The walking dead...
Sååå jävla spännande, slutade så spännande och så var de ju självklart
säsongsavslutning...
Hallå, hur jag överleva tills nästa säsong??:P
Fy fan vilken serie, jag är bara helt jävla förälskad i den..
Säsong 3 kom snart tack!
Hahahahah..

Imorgon är de måndag, tvättstugan väntar för min del...
Få se vad som händer annars...

Nu ska jag se 2012 som går på 3-an..
Tänkte kolla fast jag har den, fast de var ett tag sen jag kollade på den...

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design By Tasnim
RSS 2.0