Duktig..

God morgon!

Redan tisdag och jag är nyduschad och fixad..
Ska om ca 50 min gå mot barkarby station, nån motion för dagen;)
Ska vidare mot stan för att träffa mamma och jessi för lunch!=)
Mys!

Få se sen vad som händer efter de, tror jag följer med mamma mot sollentuna
och är där nån timme..


Igår var jag duktig, kl 11:42 gick jag ut för dörren, gick mot johannelund..
Såg redan på långt håll berget och kände att de kommer bli jobbigt..
4 varv blev de..
När jag kommer upp till toppen väntar jag 1½ min innan jag gå ner igen..
Om om och om igen..
Sista varvet var jag död..
Jag kunde nog har tagit ett varv till men valde att jogga/pw en längre bit istället..
Gick runt åkermyntan,mot backlura och in i skälby,mot skälbyskolan,skälvby ip
Mot ica nära(nästan vid johannelund:P)
Och hem igen, klockan stannade på 14:04 när jag kom hem...
nästan 2½ timme var jag ute...hahaha
De gick fort och de var kul..
De är så skönt att komma ut och rena hjäran, och få motion på köpet..
2cm mindre runt mage, woohh:P
Hhahah men de är alltid nått..
Tror faktiskt att nått kg eller gram har jag nog gått ner..
Men känner även att jag har fått mer muskler;)


Neä, nu ska jag fixa de sista innan jag ska gå...


Kommentarer
Postat av: Julia Lemon

Visst är det tråkigt med dom "vanliga bloglovin-ikonerna"? Därför har jag fixat iordning en hel del ikoner till mina fina läsare, och helt gratis också!

Finns även instruktioner till hur du sätter in dom.. kolla på min blogg!:D [julialemon.nu]

2012-04-17 @ 16:39:45
URL: http://julialemon.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design By Tasnim
RSS 2.0