Födelsdag

Ska nsrta börja röra mig mot stan med suzz..
Sen ska jag och jessi gå på förhandsvisning av filmen kyss mig..
Sen efter filmen ska vi mot Viksjö för att fira Suzz...:)
Hon fyller faktiskt år idag, hela 28 år..
Vi var titigare idag över och gav blommor:)
Fick träffa hundarna påköpet:) sötisar..:)

Jag tror inte att jag blir så långvarig hos suzz tyvärr då jag inte känner mig iform och har
månadens skit..
suck
hahaha..
blir svettig bara av att ligga i sängen med fläkten på:P
Känner mig som värsta klimakteriekossa!:P

Vet inte heller vad jag ska ha på mig?
Shorts eller leggins?
Ser kallt ut men är säkert varmt..

Nu ska jag sminka mig lite och föna håret..

skriver mer sen..

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design By Tasnim
RSS 2.0