Min lediga dag...

God eftermiddag:P
Idag var jag inte uppe med tuppen, vaknade 10:20..Kollade på traditionen våra bästa år..sen åt jag frukost och så har jag fixat i trädgåren..kommer blir så jäkla fint..
Men det är faktiskt jobbigt, är bara lera och sten där växterna är, hur kan dom äns trivas där:s..hehhe..
skit samma, kommer blir fint;)..Men det som jag tänker spara är mina rabarber, dom får ingen röra;)
Me love rabarber:P
Skönt att få sova ut, beövdes!
Imorgon är det jobb igen..

Tiden går så jäkla fort när man är hemma..snart ska jag börja med mat..Maten ska vara klar till papi kommer hem..Blir fisk idag..
Jag är ingen höjdare på fisk, jag tar hellre kött..Jag älskar kött;)
eller kyckling:P
Hhahahha:P..

Ska fixa lite med header och sånt nu..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design By Tasnim
RSS 2.0